کارتن سازی در شیراز

کارتن‌سازی شیراز

تولید جهانی کاغذ و مقوا به 500 میلیون تن در سال نزدیک می‌شود. این اعداد هر ساله به دلیل استفاده فعال فزاینده از مواد قابل بازیافت در حال افزایش است. علاوه بر این، صنعت به طور فزاینده‌ای از معرف‌های شیمیایی استفاده می‌کند و تجهیزات کاغذ‌سازی را بهبود می‌بخشد. بیایید در مورد پیچیدگی‌های ساخت بسته بندی مقوایی و ویژگی‌های فرآیند تولید صحبت کنیم. قبل از آن اگر قصد خرید از کارتن‌سازی شیراز دارید می‌توانید با راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اشاره شده است، با ما در ارتباط باشید.

تولید کارتون در شیراز

کارتون چیست و چگونه ساخته می‌شود؟

کارتون ضخیم‌ترین نوع از کاغذ است. این محصول عمدتا از الیاف سلولزی یا گیاهی به علاوه موادی از قبیل:پر کننده‌های معدنی، الیاف شیمیایی ورنگ دانه‌ها ساخته می‌شوند. در تولید کارتن از موادی مانند خمیر چوب قهوه‌ای، سلولز سولفات، مواد نیمه سلولزی و کاغذ باطله استفاده می‌شود. با توجه به اینکه بازیافت‌پذیر است یک محصول مناسب محیط زیست محسوب می‌شود.

مراحل تولید کارتن در کارتن‌سازی شیراز شامل دو مرحله است:

در مرحله اول خمیر کارتن تولید می‌شود.این خمیر از مواد از کاغذ و کارتن‌های بازیافتی و مواد سلولزی وارد پالپ می‌شوند و در آنجا به طور کامل خرد می‌شوند و با آب مخلوط می‌شوند تا یک دوغات فیبری را تشکیل دهند. خمیر تشکیل شده در طی چند مرحله تصفیه می‌شوند. اول با یک صافی درشت تمام ذرات بزرگ خارج شده و سپس با صافی ریزتر بقایای نورا اسکاچ، پارچه، پلاستیک، فیلم‌ها و.. جدا می‌شوند.

در مرحله بعد خمیری که صاف و یکدست شده است ابگیری، فشرده و خشک می‌شود و به یک ورق مقوایی تبدیل می‌شود. سطح ان تحت فشار بالا قرار می‌گیرد و پس از ان به ورق‌ها و رول‌های اندازه مورد نیاز برش داده می‌شود. در اینجا تولید کارتن تمام می‌شود.

پس از این مراحل از ورق یا رول‌های تولید شده در کراتن‌سازی شیراز برای بسته بندی استفاده می‌شود. ورق‌های مقوایی ایجاد شده پردازش می‌شود برای مثال رنگرزی یا تحت پوشش قرار می‌گیرد و برای تولید کارتن راه راه و ورق‌های مقوایی استفاده می‌شود.

کارتن راه راه(کارتن چند لایه) بیشترین استفاده را در تولید کارتن‌های بسته بندی دارد. استفاده از آنها در کارتن‌های بسته بندی سبب می‌شود که دارای مقاومت بالایی د برابر ضربه داشته باشند.

تجهیزات تولید پیشرفته‌ای که توسط شرکت ما استفاده می‌شود به ما اجازه می‌دهد تا کارتن را مطابق با استانداردها و الزامات بین‌المللی هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملکرد تولید کنیم. توجه داشته باشید که کیفیت کارتن به ویژگی‌های تجهیزات مورد استفاده در آن بستگی دارد.

کارتون در شیراز

انواع کارتن بر اساس ترکیب و کاربرد

انواع کارتن بر اساس ترکیب و کاربرد در کارتن‌سازی شیراز را می‌توان به صورت زیر طبقه بندی کرد:

کارتن‌های سلولزی

کارتن‌های سلولزی از پرطرفدارترین مقواها در کارتن‌سازی شیراز محسوب می‌شوند. این نوع کارتن از مواد خام سلولزی طبیعی یا سولفاته با اضافه کردن فیبر چوب ساخته شده است. بسته به کاربرد، کت‌های پوشش داده شده را می‌توان به سطوح بیرونی و داخلی اعمال کرد.

کارتن‌های سلولزی عمدتا برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می‌شوند. براحتی لمینیت می‌شوند و چاپ‌پذیر هستند. این محصول مزایایی از قبیل دوام، مقاومت در برابر شکستگی، لایه لایه شدن دارند. همچنین کم وزن و سبک هستند و از محتویات درون خود با قدرت بالا محافظت می‌کنند.

فلوت یا ورق راه راه

کارتن راه راه

کارتن راه راه اغلب از ورق مواد خام کاغذ سلولز تشکیل شده و شامل حداقل دو لایه کاغذ ضخیم است که یکی از انهادارای شکل موج موج است. از این محصول برای بسته بندی صنعتی، تولید، حمل و نقل و تدارکات استفاده می‌شود. کارتن راه راه می‌تواند شامل دو، سه، پنج و هفت لایه مسطح و راه راه از پروفیل‌های مختلف باشد که با یکدیگر متناوب هستند. با افزایش لایه‌ها، قدرت و سفتی مقوا راه راه افزایش می‌یابد، اما در عین حال کشش یا خمیدگی آن کاهش می‌یابد.

کارتن راه راه میکرو (فلوت با ضخامت کم)

زیرگروه مقوا راه راه است که عمدتا برای تولید بسته بندی محصولات سبک استفاده می‌شود. چنین مقوایی شامل سه لایه است: دو لایه بیرونی مسطح و یک لایه راه راه داخلی. ضخامت مقوا میکرو راه راه 1.2-1.8 میلی متر است. از ان برای ساخت جعبه‌های خود مونتاژ استفاده می‌شود. این نوع کارت‌ها دارای وزن کم و قدرت و استحکام بالا می‌باشند. در برابر شکل پذیری و رطوبت دارای مقاومت بالا بوده و کم هزینه هستند.با توجه به اینکه یک سطح این نوع کارتن‌ها صاف است دارای قدرت چاپ پذیری بالایی هستند

کارتن ضخیم

این نوع کارتن از کاغذ سلولز ضخیم که دارای یک سطح پوشش داده شده صاف است تشکیل شده و دارای چاپ پذیری بالایی است. این کارتن دارای چگالی کم و سفتی مشخصی است.

کارتن مقوایی

از این محصول عمدتا برای بسته بندی و برای ایجاد آگهی، پوستز، کاتالوگ‌ها، بروشورها و سایر محصولات تبلیغاتی استفاده می‌شود. لایه‌های بیرونی به شما اجازه می‌دهد تا از فن اوری‌های لمینیت برای چاپ ویژگی‌های محصول بهره ببرید.

خرید و فروش کارتن در شیراز

قیمت کارتن در شیراز

همانطور که می‌دانیم به دلیل تورم و قیمت دلار و همچنین وارداتی بودن رزین‌ها و مواد سلولزی به طور قطع نمی‌توان قیمت‌ها را در درج نمود. علاوه بر این‌ها قیمت کارتن در شیراز با توجه به انواع مختلف کارتن متفاوت است. کارتن‌های چند لایه، لمینیت شده و یا کارتن‌هایی که چاپی هستند و یا به منظور فرآیند بسته بندی سفارشی در نظر می‌گیرند بسیار گران‌تر از کارتن خام و ساده است. برای استعلام قیمت کارتن با راه‌های ارتباطی معرفی شده با ما تماس بگیرید.

خرید کارتن در شیراز

در کارتن‌سازی شیراز می‌توانید انواع کارتن از کارتن‌های بسته بندی تا ورق‌های کارتن و کارتن‌های سفارشی را از ما تهیه کنید. برای این منظور فقط کافی است از راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با ما ارتباط برقرار کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن کارتن‌ها را در بهترین بسته بندی برای شما ارسال می‌کنیم. توجه داشته باشید که برای سفارش کارتن به سایز کارتن، نوع و کاربرد آنها دقت داشته باشید.

فروش کارتن در شیراز

ما به صورت حضوری و اینترنتی انواع و اقسام کارتن را با کاربردهای مختلف را به فروش می‌رسانیم. برای این منظور کاتالوگ محصولات ما را ببینید و کارتن مورد نظر خود را از ما خریداری کنید. در صورتی که هر گونه سوال در رابطه با نحوه خرید و ابعاد، ضخامت و نوع مواد مورد نیاز دارید می‌توانید با ما توسط سایت، تماس و یا شبکه‌های اجتماعی ما ارتباط برقرار کنید. پس از ثبت سفارش ما انواع بسته‌های سفارشی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با ضمانت ارسال می‌کنیم.

جمع بندی

اگر قصد خرید کارتن به بهترین کیفیت، قیمت و در ابعاد استاندارد دارید همین الان سفارش خود را ثبت کنید. ما همواره در تلاش هستیم که نیاز‌های شما را در بسته بندی درک کرده و بروزترین تکنولوژی‌های بسته بندی را فراهم کنیم. با ضمانت و گارانتی محصولات ما را درب منزل تحویل بگیرید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *