کارتن سازی ایران

کارتن‌سازی ایران

فناوری کارتن‌سازی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته و استفاده از تجهیزات مدرن این فرآیند را سرعت بخشیده است. در همین راستا شرکت ما از این فناوری بی‌بهره نبوده است و بهترین تجهیزات را برای ساخت و تولید کارتن به کار گرفته است. کارتن‌سازی اصفهان با برند پاندا با چندین سال تجربه توانسته است بهترین و با کیفیت‌ترین متریال بسته بندی را به بازار عرضه کند. برای خرید کارتن فقط کافی است با شماره و راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در همین سایت معرفی شده است با ما در تماس باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارتن‌سازی ایران در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

فناوری تولید کارتن

مواد اولیه و شروع تولید کارتن به شرح زیر می‌باشد:

1.      تهیه مواد اولیه: کاغذهای باطله و سلولز حل شده و تمیز می‌شوند.

2.      مرتب‌سازی: مخلوط آماده شده را از صافی عبور می‌دهند.

3.      مخلوط کردن: چسب رزین و نشاسته با ترکیب فوق مخلوط می‌کنند.

4.      تمیز کردن: آخال‌های فیبری کوچک برداشته شده و سولفات آلومینیوم اضافه می‌شود.

5.      تشکیل خمیر: این توده روی یک توری سفت و سخت وارد می‌شود و در آنجا آبگیری و خشک می‌شود.

6.      صاف کردن با غلتک‌های بزرگ در فشار بالا.

7.      برش دادن به ورق‌هایی با اندازه خاص یا شکل دادن به رول.

البته توجه داشته باشید که تکنولوژی تولید کارتن راه راه(کارتن چند لایه) تا حدودی با مواد قبلی متفاوت است. مراحل:

1.      تهویه کاغذ: در محفظه‌ای با دمای کمتر از 150 درجه سانتیگراد قرار می‌گیرد.

2.      رطوبت و حرارت دادن روی دستگاه برای اشباع بهتر کاغذ با چسب.

3.      با استفاده از پرس موجدار در دمای 150-1800 درجه سانتیگراد کارتن راه راه ایجاد کرده

4.      استفاده از یک فیلم چسب و ترکیب لایه راه راه با لایه صاف.

5.      خشک کردن.

تا اینجا رول‌های مقوایی اماده می‌شوند. برای تهیه کارتن با استفاده از چسب و لایه‌های مقوایی استفاده می‌شود. در این مرحله با استفاده از دستگاه‌های خم و پرس با توجه به اینکه کارتون چندلایه باشد شروع به ساختن کارتن می‌شود. پس از اینکه این لایه آماده شدند به صورت خام، تک لایه و چند لایه، لمینیت شده و. . استفاده می‌شوند.

متخصصان ما به فناوری تولید بسته بندی پایبند هستند و طرح‌ها و اشکال منحصر به فردی را برای بسته بندی محصولات مختلف ایجاد می‌کنند. با توجه به اینکه از تجهیزات اتوماتیک برای تولید کارتن استفاده می‌شود در نتیجه قیمت کارتن بسته بندی بسیار ارزان و به صرفه است.

مطمئنا بسته بندی با کارتن قابل اعتماد و بسیار کاربردی است و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می‌کند. فرآیند تهیه جعبه‌های بسته بندی کارتنی را میتوانید در اینجا ملاحظه بفرمائید.

قیمت کارتن در ایران

قیمت خرید مقوا در کارتن‌سازی ایران با توجه به اینکه چه نوع کارتنی انتخاب کنید متفاوت است. عموما کارتن‌های چند لایه دارای قیمت بالاتری نسبت به کارتن تک لایه هستند. همچنین هر چه ضخامت لایه‌ها بیشتر باشد و یا در ابعاد بزرگتر تولید شوند متفاوت است. علاوه بر ویژگی‌های انواع کارتن عواملی مانند تورم، قیمت دلار و تجهیزات مورد استفاده بر قیمت کارتن در ایران تاثیرگذار است. با توجه به اینکه این قیمت‌ها هر روز نوسان می‌یابند بنابراین برای استعلام قیمت نهایی با راههای اتباطی مندرج در قسمت تماس با ما همراه شما خواهیم بود.

بهترین فروشنده کارتن در ایران

کارتن‌سازی اصفهان یکی از بهترین فروشندگان کارتن در ایران است. شما می‌توانید نکات فنی و کیفی محصول را به مشاوران فروش ما ارائه دهید و متناسب با آن متناسب‌ترین کارتن را دریافت کنید. در این مجموعه انواع و اقسام محصولات بسته بندی از کارتن‌های چند لایه تا کارتن‌های لمینت شده و جعبه‌های مقوایی، مقوای پشت سفید، مقوای کوتد و دوبلکس عرضه می‌شود. شما می‌توانید از کارخانه کارتن خریداری کنید و هزینه واسطه پرداخت نکنید.

شما از بهترین کارتن‌سازی ایران علاوه بر خرید کارتن و مقوا می‌توانید انواع کارتن لمینتی با چاپ فلکسو و دایکاتی یا معمولی را دریافت کنید. همچنین در این مجموعه مشاوره‌های مناسبی برای فروش بیشتر، انتخاب بهترین و با کیفیت‌ترین بسته بندی و حتی طراحی بسته بندی ارائه می‌شود. اگر قصد

کارتن ایران

تولید، فروش و فراوری کاغذ و مقوا به صورت رول و ورق در کارتن‌سازی اصفهان

برندکارتن پاندا یکی ازکارتن‌سازی ایران است که در استان اصفهان واقع شده است. این شرکت علاوه بر کارتن بسته بندی، طیف گسترده‌ای از محصولات مقوایی را برای نیازهای مختلف به فروش می‌رساند و تولید می‌کند. اهم محصولات ما عبارتند از:

–       کارتن سه لایه

–       کارتن پنج لایه

–       کارتن صادراتی

–       انواع باکس بسته بندی (کارتن و جعبه)

–       جعبه شیرینی، انواع دیس و کفی

–       جعبه‌های بسته بندی گوشت با مقوا و کارتن

–       ساخت جعبه پیتزا و فست فود

–       کارتن لمینتی

–       کارتن چاپ مستقیم (چاپ فلکسو)

–       کارتن دایکاتی

–       انواع ورق کارتن‌های سبک (کاغذ 100 گرم) و سنگین (تا کاغذ 200 گرم)

 ما خدماتی از قبیل ساخت کارتن سفارشی، طراحی و سایر عملیات تولید بسته بندی را ارائه می‌دهیم. همچنین به شما مشاوره می‌دهیم که بهترین و به صرفه‌ترین بسته بندی را برای محصول خود انتخاب کنید.

شما می‌توانید با مجموعه ما از طریق شماره تماس‌های که در قسمت تماس با ما معرفی شده است ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این می‌توانید به صورت حضوری به آدرس ما اصفهان و کوهپایه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به طور مستقیم به کارشناسان فروش ما در واتساپ و ایتا پیام بدهید و ثبت سفارش کنید.

خرید اینترنتی کارتن در ایران

خرید اینترنتی کارتن در ایران به صورت عمده فروشی و خرده فروشی سوداور است. شما می‌توانید با خیال راحت از کاتالوگ محصولات، سایز دلخواه خود را انتخاب کنید و مهم‌تر آنکه شما این محصول را در ایران مستقیم از کارتن‌سازی و بدون واسطه و از یک تامین‌کننده قابل اعتماد خریداری می‌کنید.

در مجموعه ما قیمت کارتن‌های بسته بندی برای مشتریان اینترنتی ما بسیار پایین و به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید بصورت مستقیم این محصول را خریداری کنید. اگر شما نیاز به خرید کارتن در ایران دارید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

ما در صنایع بسته بندی اصفهان  انواع کارتون را در سایز و مدل‌های مختلف تولید می‌کنیم. تولید ما انواع کارتن‌های سلولزی، کرافت، چندلایه، ورق‌های کارتن در ابعاد مختلف، جعبه‌های ایفلوت چاپی، لمینتی و دایکاتی، پک تولید دو لایه، سه لایه، پنج لایه، کارتن با کاربردهای مختلف پستی، خام، اسباب کشی در رنگ و سایزهای مختلف را تولید می‌کنیم. اگر قصد سفارش کارتن سفارشی دارید ما این کار را به صورت انبوه برای شما انجام می‌دهیم. در صورتی که قصد خرید خرده یا عمده از مجموعه ما دارید می‌توانید از راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در همین سایت معرفی شده است با ما در ارتباط باشید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *