ساخت کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی

کارتن بسته بندی

بیش از صد سال از ظهور کارتن بسته بندی می گذرد.  این محصول در طول این مدت، محبوبیت زیادی به دست آورده و به یکی از پرمصرف ترین مواد بسته بندی در جهان تبدیل شده است. کارتن، رایج ترین نوع بسته بندی در حمل و نقل شمرده می شود است. کارتن های بسته بندی باید دارای  استانداردهای GOST و ISO  باشند  و همچنین باید با  الزامات شرکت های حمل و نقل مطابقت داشته باشند.  لذا از شرکت هایی که این محصول را تولید می کنند باید به تمامی ضوابط و استانداردها آشنا بوده و این را به شما متذکر شوند.

مجموعه کارتن سازی اصفهان طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی را تولید میکند. ما مشاوره می دهیم و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت این محصول را به فروش می رسانیم و تمهیدات ویژه برای مشتریان خرید عمده کارتن بسته بندی در نظر گرفته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارتن بسته بندی با ما تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

کارتن در بسته بندی

کارتن در بسته بندی

کارتن بسته بندی تقریبا در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول در تمام زمینه های بسته بندی تولید استفاده می شود. از کشاورزی تا ماشین سازی از آن استفاده می شود. با توجه به دوام و ارزان بودن آن، به طور گسترده ای برای اهداف خانگی به ویژه به منظور اسباب کشی و ذخیره سازی مواد مختلف استفاده می شود.این محصول از انواع کالاها در برابر عوامل خارجی محافظت کرده و در مسافت های طولانی از آسیب حداقلی جلوگیری می کند.

برای اینکه حمل و نقل و ذخیره سازی تا حد ممکن برای محصولات شما ایمن باشد، لازم است بسته بندی مناسب را انتخاب کنید. شرایط ذخیره سازی برای هر نوع محصول متفاوت است. برای پیدا کردن کارتن بسته بندی مناسب برای محصولات بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

انواع کارتن بسته بندی

در مجموع کارتن هایی که در بسته بندی به کار می روند دارای انواع و اقسامی متفاوتی هستند:

  •  کارتن تاشو و دایکاتی

کارتن تاشو پر استفاده ترین نوع کارتن بسته بندی محسوب می شوند و به آن کارتن بسته بندی انعطاف پذیر نامیده می شود. این کارتن ها انعطاف پذیر و قابلیت تا شدن را دارند.

کارتن دایکاتی

کارتن های دایکاتی کارتن هایی در شکل های نامشخص و هندسی هستند که دستگاه آنها را تولید می کند. این نوع کارتن بسیار پر طرفدارر و دارای ساختار و زوایای خاصی است. از این کارتن در صنایع بسته بندی برای تهیه انواع کارتن سوراخ دارد، تلسکوپی، دسته دار و .. استفاد ه می شود.

  • کارتن های اسپتیک

از مجموعه کارتن هایی است که برای نگهداری مایعات از آن استفاده می شود. از این محصول برای بسته بندی فرآورده های از پیش ضد عفونی شده مانند شیر، آب میوه و سوپ استفاده می می شود. البته این محصول با متریال هایی از جنس پلی اتیلن یا رول های متالایز لمینت می شود و سپس برای این منطور استفاده می شود.

بسته بندی اسپتیک
  • کارتن مونوگرافی

کارتن مونو در شکل، ابعاد و اندازه های مختلف است. رنگ و چاپ کارتن بر اساس نوع محصول انتخاب می شود. کارتن مونو صرفا در نوع طرح مندرج بر روی کارتن که تصویر تک رنگ و اختصاصی آن می باشد.

انواع کارتن بسته بندی
  • کارتن های چند لایه یا کارتن راه راه

کارتن راه راه کارتن های سفت و سختی هستند که اغلب برای حمل  و نقل از آنها استفاده می شود. این کارتن ها از چند لایه ورق کراتن تشکیل شده است. به طور کلی نحوه جاگذاری این لایه ها به این صورت است که یک سمت آن ورق کارتن و سمت داخلی آنها ورق راه راه می باشد. کارتن های چند لایه برای اسباب کشی و انبارکردن اجسام بزرگ برای مدت طولانی نیز مناسب می باشند. کارتن های تخم مرغ اغلب دارای سطحی خشن هستند و برای محافظ از تخم مرغ ساخته می شوند.

  • کارتن صادراتی

در مجموع در حمل و نقل به ویژه جمل و نقل های بین المللی استانداردهایی وجود دارد که باید رعایت شود، از این رو کارتن های صادراتی تولید می شوند. این تولیدات به نحوی هستند که براحتی می توان آن را بر روی لیفتراک استفاده کرد و در محموله های صادراتی در انواع وسایل حمل و نقل از قبیل کشتی، قطار، هواپیمای باربری استفاده کرد.

  • کارتون های لمنینتی

کارتن های لمینیتی اغلب کارتن های تجاری بوده و برای به فروش رفتن بیشتر محصول استفاده می شوند. این نوع کارتن ها اغلب دارای قابلیت چاپ بوده و براحتی بر روی آنها می توان عملیات چاپ را به انجام رساند.

البته انواع کارتن ها  به طبقه بندی فوق خلاصه نمی شود زیرا کارتن ها را می توان بر حسب ابعاد و از نظر ظاهری نیز طبقه بندی کرد. کارتن چاک دار ساده، کارتن زونکن،  جعبه سینی شکل، جعبه دایکات سفارشی، جعبه روباز غرفه ای، جعبه تلسکوپی، جعبه بایگانی، دایکات خود قفل شونده، از این نوع می باشند.

انواع دیگر بسته بندی

در مجموعه ما انواع و اقسام محصولات بسته بندی کارتن را به شکل رول، ورق، جعبه آماده برای بسته بندی آماده می کنیم. شما می توانید انواع کارتن های بسته بندی که در بخش بالا اشاره شد را از ما خریداری کنید.

مزایای استفاده از کارتن بسته بندی

مزایای استفاده از کارتن بسته بندی را می توان به صورت زیر شمرد:

  • سبکی: کارتن بسیار سبک تر از چوب و پلاستیک است.
  • سهولت در استفاده: این محصول فرآیند ذخیره سازی و حمل و نقل محصول و کالاها را آسان می کند. حمل و نقل وسایل بسته بندی شده در جعبه ها بسیار راحت است.
  • فواید زیست محیطی: به دلیل مواد طبیعی موجود در آن با محیط زیست سازگار بوده و قابل بازیافت است.
  • دوام : این نوع بسته بندی می تواند بارهای سنگین و همچنین سطح خاصی از رطوبت و تفاوت دما را تحمل کند.
  • قابلیت اطمینان: کارتن بسته بندی، قیمت بالایی ندارد و قادر به محافظت از کالاها و وسایل شما از تاثیر عوامل نامطلوب است.

قیمت کارتن بسته بندی 

همانطور که در قسمت انواع کارتن اشاره شد، کارتن ها دارای انواع و اقسام مختلف می باشند. بنابراین با توجه به نوع و کاربرد دارای قیمت متفاوتی می باشند. توجه داشته باشید که بر قیمت کارتن علاوه بر نوع و مواد تشکیل دهنده عواملی مانند قیمت دلار، تورم و همچنین افزایش قیمت های اولیه و هزینه های کارتن سازی نیز تاثیرگذارند. توجه داشته باشید که کیفیت کارتن قیمت نهایی ان را تعیین می کند.

چگونه کیفیت کارتن بسته بندی را ارزیابی کنیم؟

اگر می خواهید کیفیت کارتن را ارزیابی کنید توجه داشته باشید که حتما از تولیدکننده معتبر خریداری کنید. تولید کنندگان معتبر به طور کامل مراحل تولید را شرح می دهند و به شاخص های فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی کارتن  در ارزیابی کیفیت کارتن اشاره می کنند. لذا شناسایی کارتن مرغوب به ویژه در بسته بندی مواد غذایی برای شما آسان می شود و با خیال راحت می توانید خرید کنید.

ساخت کارتن جهت بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی ارزان

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که در فضای خرید آنلاین با قیمت های متفاوت کارتن بسته بندی روبه رو شده باشید و انتخاب و خرید آن برای شما سخت باشد. اهمیت این موضوع زمانی که از کارتن برای مواد فساد پذیر به ویژه محصولات غذایی استفاده می کنید چند برابر می شود.

کارتن های بسیار ارزان قیمت  اغلب کاملا از مواد بازیافتی تشکیل شده و درصد مواد سلولزی در آنها بسیار کم است. این کارتن ها در مرحله خمیر به خوبی از صافی رد نشده و در نتیجه دارای ناخالصی هایی زیادی هستند. این کارتن ها درصد خراب شدن و پارگی شان بالاست و ممکن است رطوبت خرده و نم گرفته و یا کارتن دست دوم باشند.

خرید کارتن بسته بندی از تولیدی (کارتن سازی)

ما انواع کارتن بسته بندی و مقوا را در هر سایز و ابعادی تولید می کنیم. ما انواع کارتن از سه لایه تا پنج لایه، کارتن لمینتی، کارتن چاپی، کارتن های راه راه، برش انواع کارتن و بسته بندی مقوایی سفارشی را انجامی می دهیم. ماشین های چاپ ما قابلیت چاپ همزمان چندین رنگ مختلف را دارا می باشند.

برای خرید کارتن بسته بندی آماده می توانید از طریق سایت اقدام کنید و سفارش خود را ثبت کنید. اگر قصد کارتن سفارشی برای محصول به خصوصی را دارید همین الان با ما در ارتباط باشید.متخصصان ما به شما کمک می کنند تا انتخاب درستی در بسته بندی  داشته باشید. ما ایمنی محصول شما را در برابر تأثیرات خارجی تضمین کنیم.

تمام محصولات ما با استفاده از تجهیزات مدرن از مواد اولیه سازگار با محیط زیست تولید می شوند. محصولات دارای کلیه گواهینامه های کیفیت و ایمنی لازم و مطابق با استانداردهای کیفی صنعت مقوا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره هاو راه های راتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است، با ما در تماس باشید.

ساخت و تولید کارتن بسته بندی

جمع بندی

در این مقاله سعی شد  اشاره کاملی در رابطه با کارتن بسته بندی، انواع و اقسام و نحوه ارزیابی و خرید آن اشاره شود. در صورتی که قصد خرید کارتن بسته بندی از تولیدی  را دارید با شماره و راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با ما در ارتباط باشید. 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *