کارتن سازی اصفهان

انواع کارتن (لمینتی یا چاپ فلکسو و دایکاتی یا معمولی)

بسته بندی و عرضه محصولات آخرین مرحله تولید محسوب می گردد. از این رو جعبه یا کارتن و به طور کلی بسته بندی اهمیت به سزای در معرفی محصول به عهده دارد. کارتن سازی اصفهان در این بخش با انواع کارتن معمولی و دایکاتی و آشنایی انواع چاپ کارتن بصورت چاپ فلکسو و نوع چاپ لمینتی خواهیم شد.

انواع کارتن متناسب با کالا

ساخت کارتن متناسب با محصول

ساخت کارتن متناسب با محصول و کالائی که قرار است بسته بندی شود را بررسی و نکات فنی و کیفی برای  پیدا کردن  بهترین نوع کارتن متناسب با کالا شما را تحلیل خواهیم کرد.

تولید کارتن یکی از شاخه های صنعت بسته بندی محسوب میشود که بر خلاف ظاهر آن که مصرف کننده نهایی یک جعبه مستطیلی ساده می پندارد؛ دارای زوایای پیچیده ای است که شرکتهایی که محصولات خود را در کارتن عرضه میکنند، کم و بیش با معضلات، مشکلات و زوایای پیچیده این نوع بسته بندی واقف هستند.
ما در کارتن سازی اصفهان کوشیده ایم مجموعه مطالبی را گرد آوری کنیم تا زبان مشترکی باشد بین تولید کننده و مصرف کننده و نتیجه مطلوب مورد انتظار طرفین مهیا گردد.

پارامتر قیمت

مطمئنا یکی از مهمترین موضوعات مورد مناقشه قیمت کارتن می باشد. همواره تولیدی ها برای اینکه قیمت تمام شده محصول آنها کمتر شود و قدرت رقابت با همکاران خود را داشته باشند به دنبال راه حل های مختلفی هستند و گاها برای آنها کوچکترین تفاوت قیمت برای آنها حائز اهمیت خواهد بود.
گاهی یک تولیدی برای کاهش قیمت تمام شده کالا از کیفیت بسته بندی خود کم میکند که مطمئنا این امر به دلایلی که در ادامه به آن اشاره میکنیم به ضررشان تمام میشود.
۱. کاهش کیفیت برای کم کردن قیمت کارتن حتما کاهش اصطحکام کارتن را در پی خواهد داشت و باعث لطمه دیدن بسته بندی در زمان حمل ونقل می گردد و درنهایت کالای درون کارتن نیز معیوب می گردد.
۲. جنس نا مرغوب علاوه بر کم کردن کیفیت باطنی جعبه و کارتن، شکل ظاهری آنرا هم ناخوشایند میکند و مطمئنا یک محصول قابل قبول در یک بسته بندی نازیبا بازار را به رقیب خواهد داد.

راه حل های کارتن سازی اصفهان در خصوص کاهش قیمت کارتن

۱. طبق استاندار موجود جهانی متناسب با حجم ، ابعاد و وزن کالای خود و همچنین چینش انبار ، جنس کارتن خود را انتخاب کنید نه بیشتر از حد انتظار و نه کمتر از آن.
۲. با مشاوره گرفتن از مشاوران فروش، شکل هندسی و ابعاد کارتن را به گونه ای انتخاب کنید که در زمان تولید کمترین پرت و دور ریز را داشته باشید.
۳. گرچه تنوع خدمات در این صنعت زیاد هست و حتی بزرگترین مجموعه ها هم برخی خدمات را برونسپاری میکنند ولی حدالمقدور تامین کننده ای را انتخاب کنید که امکان تولید صفر تا صد کارتن شما را داشته باشد.

در ادامه مباحث کلی در خصوص کارتن سازی در اصفهان مانند تجهیزات مورد نیاز کارتن سازی، مراحل ساخت کارتن، روش محاسبه قیمت کارتن و بررسی اصفهان درصنعت کارتن سازی بعنوان یکی شهرهای پیشرو در صنعت بسته بندی را مشاهد خواهید کرد.

چاپ کارتن و جعبه 

چاپ کارتن را از دو نظر می توان بررسی کرد، یکی نوع دستگاه چاپ و به عبارتی روش اجرا و دیگری طرح گرافیکی که شامل تصویر و متن می باشد. در این مقاله ما فقط جنبه گرافیکی بسته بندی را مورد بررسی قرار می دهیم. یک طرح گرافیکی را می توان به دو بخش تصویر و متن تفکیک کرد و در ادامه به نکات هر یک از این دو موضوع خواهیم پرداخت.

طراحی کارتن

جذب مشتری به کمک کارتن و بسته بندی

ساخت کارتن قسمت مهمی از محصول به شمار می رود که قادر است ارزش محصول را افزایش و جذابیت بی نظیری را به آن اضافه نماید.

کاغذ مخصوص کارتن سازی

جنس کارتن از کاغذهای مخصوص کارتن سازی با گرماژ حدود 130 گرم می باشد. این کاغذها از پالم ضایعات کارتن و پالم درختان و ضایعات کشاورزی تولید میگردد. متناسب با اینکه درصد پالم کدام یک بیشتر باشد با اسامی کرافت، شبه کرافت، لاینر، تست، تست لاینر و بازیافتی رایج هستند. جهت آشنائی بیشتر با صنعت کاغذ و همچنین قیمت برخی از کاغذها به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

کارتن سه لایه در اصفهان

کارتن سازی اصفهان در تولید ورق سه لایه و در نهایت تبدیلات آن به کارتن سه لایه، یکی از کارخانه های مطرح در استان اصفهان می باشد که …

کارتن پنج لایه در اصفهان

 

همانگونه که از نام آن مشخص است این نوع از کارتن دارای 5 لایه که سه لایه آن مسطح و دو تای دیگر آن موجدار است که فلوت گفته  می شود.

ساخت کارتن صادراتی در اصفهان

نوع بسته بندی میتواند در معرفی محصولات صادراتی  به کشورهای دیگر نقش مهمی داشته باشد.

مراحل تولید در کارتن سازی اصفهان

در این بخش به مهمترین مراحل ساخت کارتن: از ثبت سفارش تا تهیه مواد اولیه مانند کاغذهای مخصوص کارتن سازی، تا تحویل سفارش به مشتری خواهیم پرداخت. 

قیمت کارتن

یکی از مباحث اصلی برای خریداران کارتن، روش محاسبه قیمت آن می باشد. مطمئنا ما نمی توانیم تمام جوانبی که در قیمت یک کارتن تاثیر دارد را بیان کنیم ولی چهار چوب کلی آنرا با هم مرور کنیم.

راه اندازی شغل کارتن سازی

 برای راه اندازی کسب و کار در صنعت ساخت کارتن باید ابتدا تعیین کنیم که با چه مقدار سرمایه و در چه سطحی میخواهیم فعالیت خود را شروع کنیم.


پایان جستجو

آیا برای بسته بندی محصول یا کالای خود نیاز به انتخاب یک کارتن مناسب  با قیمت خوب  پیدا کرده اید و در بستر اینترنت مشغول جستجو هستید؟ توصیه می کنیم فایل صوتی زیر را بشنوید و یا در صورت تمایل برای مطالعه متن همین فایل صوتی و مطالب تکمیلی تر، اینجا کلیک کنید.