کارتن سازی در تهران

کارتن سازی تهران

در کارتن سازی ما طیف گسترده ای از محصولات بسته بندی از مقوا و کارتن و کاغذ همچنین محصولات خمیر و کاغذ را برای مصارف مختلف تولید می کند. ما به سراسر مناطق تهران و کلیه مناطق تجاری، صنعتی و بازرگانی سریعا محصول را سازماندهی و ارسال می کنیم. اگر قصد سفارش بسته بندی سفارشی کارتن در ابعاد و اندازه های دلخواه دارید و یا قصد خرید کارتن را دارید با شماره و راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما ارائه شده است با ما در ارتباط باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارتن سازی تهران در ادامه مقاله همراه ما باشید.

تکنولوژی ساخت کارتن

یک ماده کاغذ ضخیم به نام مقوا (سخت) در قرن هفدهم در ایتالیا به وجود آمد. اولین مقوا برای ساخت جلد کتاب استفاده می شد و از کاغذهای جداگانه به هم چسبانده می شد، بنابراین مانند خود کاغذ آن روزها هزینه زیادی داشت. در نیمه دوم قرن نوزدهم، توسعه صنعت خمیر کاغذ به طور قابل توجهی قیمت مواد کاغذی را کاهش داد و نه تنها صحافی کتاب، بلکه ظروف بسته بندی نیز از ورق های مقوایی شروع به تولید شد. در سال های اخیر با توسعه تجهیزات ساخت کارتن، این ماده با عملکرد عالی و سازگار با محیط زیست و هزینه کم به آسانی ساخته می شود.

انواع کارتن بر حسب مواد به کار رفته در آن

 امروزه در ترکیب مقوا مدرن، سلولز ماده خام اصلی  که برای تولید کاغذ نازک است با مواد حاوی الیاف سفت تر، قوی تر و درشت تر مانند خمیر چوب، کاغذ باطله، سلولز سولفات ترکیب می شود. سهم مواد اولیه ثانویه و اولیه در محصول نهایی بر ویژگی های آن مانند استحکام، سفتی، خواص مانع و ظاهر تأثیر می گذارد و بافت مورد نیاز با استفاده از چسب رزین، نشاسته و آلومینا (سولفات آلومینیوم) به مواد داده می شود. انواع کارتن بر حسب مواد به کار رفته در آن به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

     SBB : سلولز خالص جامد با پوشش یک طرفه برای تولید بسته بندی و چاپ

     FBB :بسته بندی از لایه های متناوب سلولز و جرم مکانیکی

     WLC :کاغذ باطله حاوی حداقل 60 درصد مواد بازیافتی

کارتن تهران

کارتن بسته بندی در تهران

از کارتن به عنوان یک لایه حفاظتی در  حمل و نقل استفاده می شود. این محصول از آسیب به محموله های کوچک و بزرگ جلوگیری می کند و در طول حمل و نقل  از آنها محافظت می کند. همچنین کارتن به عنوان یک لایه حفاظتی یا استر، در انواع مختلف کالاها قرار گرفته و آنها را از هم جدا می کند. به طور کلی انواع کارتن برای بسته بندی وجود دارد:

  • کارتن سه لایه

کارتن سه لایه از یک لایه فلوت و دو لایه صاف یا لاینر ساخته شده است. لایه فلوت یا راه راه در لایه میانی کارتن قرار می گیرد. این کارتن ها بر حسب ارتفاع موج لایه فلوت طبقه بندی می شوند. برای اینکه یک جعبه بسته بندی سه لایه تولید شود مقواهایی که با هم لمینیت شدند به کمک دستگاه خم  و پرس لبه های لایه ها به هم متصل می شوند.

  •  کارتن پنج لایه

روند تولید کارتن پنج لایه مانند سه لایه بوده با این تفاوت که در این نوع کارتن از دو لایه فلوت یا راه راه یک در میان استفاده می شود.

  • کارتن صادراتی

همه ما می دانیم که بسته بندی  کالاهای صادراتی به دلیل حمل با لیفتراک و یا قرار گرفتن در جای درست در هواپیما، کشتی، قطار و سایر وسایل حمل و نقل می بایست دارای استانداردهای بین المللی باشد.

  • کارتن تاشو

کارتن های تاشو برخی از رایج ترین انواع جعبه ها هستند که می توانند برای حمل و نقل مسطح شوند و در فروشگاه های خرده فروشی دیده می شوند.

  • کارتن مقوایی

از دیگر کارتن های بسیار پرکاربرد کارتن های  مقوایی هستند که عموما برای ساخت جعبه های بسته بندی از قبیل جعبه شیرینی، کفش، جعبه های کیک و از این قبیل استفاده می شود. همچنین برای ایجاد آگهی، پوستر، کاتالوگ، بروشورها و سایر محصولات تبلیغاتی از این محصول استفاده می شود. اغلب در این نوع کارتن ها از فرآیند لمینت استفاده می شود.

انواع کارتن (لمینتی یا چاپ فلکسو و دایکاتی یا معمولی)

انواع کارتن بر حسب چاپ پذیری به انواع مختلف طبقه بندی می شود:

  • کارتن دایکاتی

کارتن برخی از محصولات، با اشکال هندسی تولید می شود که اصطلاحا به آن دایکاتی یا طرح مهندسی می نامند.

کارتن دایکاتی
  • کارتن لمینتی

لمینت اصلاحی است که لایه های پلاستیکی از جنس پلی استر یا پلی پروپیلم با کارتن لمینت می شوند. برای مثال در جعبه های شیرینی قسمت نقره ای رنگ از جنس سلفون متالایز هستند که با جعبه شیرینی لمینت می شوند.

کارتن لمینتی
کارتن لمینتی برای بسته بندبی محصولات لوکس یا صادراتی

  • کارتن با چاپ فلسکو

چاپ مشخصات محصول، لگو و یا برند بر روی کارتن به وسیله دستگاه چاپ فلسکو را اصطلاحا کارتن با چاپ فلسکو می نامند.

قیمت کارتن در تهران

قیمت کارتن با توجه به نوع آن متفاوت است. بنابراین کارتن های معمولی با لایه های کمتر دارای قیمت پایین تری نسبت به کارتن های پنج لایه می باشند. کارتن های لمنیتی نسبت به کارتن های معمولی گران تر هستند و یا در صورتی که عملیات چاپ بر روی کارتن انجام شود دارای قیمت بیشتری است. بنابراین به طور قطع نمی توان به قیمت کارتن اشاره کرد.برای استعلام قیمت کارتن در تهران با راه‌های ارتباطی معرفی شده با ما تماس بگیرید.

خرید کارتن در تهران

شما می توانید انواع کارتن از کارتن های  سه لایه تا چند لایه، کارتن های لمینتی،چاپی و یا کارتن های سفارشی در سایز و ابعاد دلخواه را به ما سفارش دهید. در این کارتن‌سازی می‌توانید انواع کارتن از کارتن‌های بسته بندی تا ورق‌های کارتن و کارتن‌های سفارشی را از ما تهیه کنید. برای این منظور فقط کافی است از راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با ما و شبکه های اجتماعی ما ارتباط برقرار کنید.

ما در سریع‌ترین زمان ممکن کارتن‌ها را در بهترین بسته بندی برای شما ارسال می‌کنیم. توجه داشته باشید که برای سفارش کارتن به سایز کارتن، نوع و کاربرد آنها دقت داشته باشید و متناسب با محصول سفارش خود را ثبت کنید. اگر در رابطه با آن اطلاعات کافی نداید می توانید با مشاوران ما مشورت کنید تا بهترین و به صرفه ترین کارتن برای شما در نظر گرفته شود.

فروش کارتن در تهران

ما به صورت حضوری و اینترنتی انواع و اقسام کارتن را در ابعاد مختلف و کاربردهای مختلف را به فروش می‌رسانیم. برای این منظور کاتالوگ محصولات ما در سایت ببینید و کارتن مورد نظر خود را از ما خریداری کنید. در صورتی که هر گونه سوال در رابطه با نحوه خرید و ابعاد، ضخامت و نوع مواد مورد نیاز خود را دارید می‌توانید با ما توسط سایت، تماس و یا شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. پس از ثبت سفارش ما انواع بسته‌های سفارشی را در سریع‌ترین زمان ممکن و با ضمانت و گارانتی برای شما ارسال می کنیم.

فروش کارتن در تهران

جمع بندی

اگر قصد خرید کارتن در تهران به بهترین کیفیت، قیمت و در ابعاد استاندارد دارید همین الان سفارش خود را ثبت کنید. ما همواره در تلاش هستیم که نیاز‌های شما را در بسته بندی درک کرده و بروزترین تکنولوژی‌های  تولید کارتن مقاوم و با کیفیت را فراهم کنیم. محصولات ما را با ضمانت و گارانتی درب منزل تحویل بگیرید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *